salamat.gov.ir فرم ثبت نام دانش آموزان
نوشته شده توسط : sevda

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1400 -1401 آموزش، ترکیبی از اموزش حضوری و مجازی خواهد بود. بر این اساس دانش آموزان باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند تا با شناسایی افراد مشکوک به بیماری از حضور آن ها در مدارس خودداری شود.

ثبت نام دانش آموزان در سامانه salamat.gov.ir مربوط به دانش آموزانی است که بنا بر اعلام وزارت آموزش و پرورش باید از 15 شهریور به مدرسه بروند.  بر اساس اعلام وزارت اموزش و پرورش در سال تحصیلی 1400 -1401 آموزش ترکیبی از اموزش حضوری و مجازی خواهد بود.

بر این اساس دانش آموزان باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. آموزش و پروش گفته هدف از ثبت نام دانش آموزان در سایت salamat.gov.ir شناسایی افراد مشکوک به بیماری است تا از حضور آن ها در مدارس خودداری شود.

دانش آموزان با ورود به این سامانه، فرم خود اظهاری را تکمیل می کنند، البته تکمیل فرم خود اظهاری در  این سامانه مذکور جزو مراحل اولیه تشخیص کرونا است و در صورت نیاز  باید  آزمایش های لازم  انجام شود.  تمام دانش آموزان و معلمان باید در سایت سلامت به نشانی salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 

زمان ثبت نام در سایت سلامت دانش آموزان salamat.gov.ir

ثبت نام دانش آموزان در سایت salamat.gov.ir نوعی غربالگری جهت شناسایی دانش آموزان مشکوک یا مبتلا به بیماری است و تا زمانی که بهبودی کامل حاصل نشود ، از حضور او در مدرسه ممانعت به عمل می آید.

در رابطه با زمان ثبت نام باید بگوییم که در حال حاضر سایت سلامت دانش آموزان برای همه فعال است و تک تک دانش آموزان باید پیش از حضور در مدرسه فرم خود اظهاری بیماری کرونا را با مراجعه به سایت تکمیل کنند و پس از حضور در مدرسه نیز هفته ای یکبار لازم است که دوباره تست دهند تا مدیران و مسئولان آموزشی نظارت کامل را بر این فرایند داشته باشند و اگر دانش آموزی در طول سال ، علائم بیماری را داشت ، به مراکز درمانی شهرستان معرفی شود تا ایمنی و سلامت سایر دانش آموزان حفظ گردد.

 


در حال حاضر امکان تکمیل فرم خوداظهاری برای همه دانش آموزان وجود دارد.

 

نحوه ثبت نام دانش آموزان در سامانه salamat.gov.ir

برای تکمیل salamat.gov.ir فرم ثبت نام دانش آموزان ، باید به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنید و به سوالاتی که از شما پرسیده می شود ، دقیق پاسخ دهید.

برای ثبت نام دانش آموزان در salamat.gov.ir ایتدا وارد سایت بشین و گزینه رو انتخاب کنین.

 

فرم خود اظهاری دانش آموزان

 

سپس شماره ملی دانش آموز و تاریخ تولد او درج شود و در بخش شماره مویابل نیز یک شماره موبایل که در دسترس و روشن است ، وارد کنید.

 

salamat.gov.ir 

 

حالا پرسشنامه را تکمیل کنید.

 

ثبت نام salamat.gov.ir سامانه ثبت نام دانش آموزان 

 

پس از تکمیل salamat.gov.ir فرم ثبت نام دانش آموزان و تایید اطلاعات ، استان و شهرستان سکونت خود را انتخاب کنید.

 

 ثبت نام در سامانه ثبت نام سلامت دانش آموزان salamat.gov.ir

 

پس از این مراحل ، نتیجه پرسشنامه ارائه داده می شود و همچنین از طریق پیامک کوتاه نیز اطلاع داده می شود که از نظر ابتلا به ویروس کرونا فاقد مشکل هستید.

 

ثبت نام در سامانه سلامت دانش آموزان

 

والدین یا دانش آموزان پس از ثبت نام در سامانه سلامت دانش آموزی ، برای اطمینان بیشتر هر چند روز یکبار به این سامانه مراجعه کنند و اطلاعات را بروزرسانی نمایند چرا که ممکن است در طی چند روز تغییراتی در علائم بیماری دانش آموز وجود داشته باشد و بیماریش تشدید یا بهبود یابد.

توجه کنید که دانش آموز مشکوک به بیماری در صورتی می تواند در مدرسه حضور داشته باشد که گواهی پزشکی را دریافت کند و در غیر این صورت به مدت دو هفته از حضور او در کنار سایر دانش آموزان و ورود به مدرسه ممانعت می شود.

 

برای اطلاع از فرایند ثبت نام غیر حضوری مدارس می تونین مقاله زیر رو بخونین.


منبع : salamat.gov.ir فرم ثبت نام دانش آموزان





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: